Saltar ao contido principal

Rozar

Apetecíame facer algo pola tarde como baixar até o río, dar unha volta polo monte, ir até a piscina, ir até a piscina a ler ─que é ao que vou, vaia─, en vez diso, púxenme a escribir. A situación é a seguinte:
   A primeira idea foi a de continuar o conto no que o camioneiro de Coren se lía con unha da fábrica que ten un piso case de luxo, cunha vitrocerámica de indución alucinante, e resulta que é a moza do xefe. Non me sentín cómodo e pasei.
   A segunda idea foi escribir algo sobre a rapaza e compañeira de traballo que non coñezo pero que é a segunda vez que me cruzo con ela e me di que lle gusta unha das miñas camisetas (a de hoxe é a de Rosalía con auriculares, que deseñou aquela rapaza para Falcatruada e entendino, pero a da primeira vez non, porque era a de Loreak do peixe con aleta de tiburón postiza que está moi vista). Pareceume sensacionalista, adobiado, incluso cool. Nada.
   A terceira foi volver a unha época dun pasado nada distante de mortes por axustes de contas trala tala de árbores. Aquí ten algo que ver unha Stihl FS 490 C-EM que anda agora a tope nas mans do seu dono, o veciño, que aproveita estes días que aquí non queima o sol para rozar as beiras da finca. Ese ruído sooume a maquinaria de talar as árbores e lembreime daquela parte da historia negra de Meira. Xa moita xente escribiu sobre iso. Fóra.
   A cuarta idea, da que nada estaba convencido, foi volver á rapaza que me cortou o pelo. A primeira e única persoa que, polo de agora, me timbrou na Barrela. Que como soubo onde vivía? Vivo arriba, veme case todos os días. En que piso? Con preguntar a algunha señora das que lle van pola mañá onde vive o rapaz ese que non coñecen asunto amañado. Onte díxome que a ver se baixaba tomar unha, que algo de culpa tiña ela de que non se me vise moito o pelo ultimamente (vaia que con que intelixencia a pensou...) pero que unha caña que a pagaba. E que me timbrara porque perdera os números ao escarallárselle o móbil e se cadraba de pillarme non o entendín. O caso é que puxen os pantalóns e as Vans e baixei até o Lusco. Polas escaleiras fun pensando e dinme conta de que me timbrara porque, evidentemente, non lle quedara outro remedio. Non lle dera o meu número así que con móbil ou sen el estaba a cousa complicada. Eu si tiña o seu. Vén na tarxeta do seu salón de peiteado e beleza. Cheguei, fun entrando mentres ela fumaba fóra e non pedín nada de beber, xa mo puxeron, e levárono para a mesa onde estaba sentada ela. Non me pareceu excesivamente ben pero co “agora vos traio uns pinchos e unhas tapiñas a ti e á amiga, vale!?” á camareira parecíalle que solucionaba algo. Nada. Pincho de queixo de barra con sardiña de lata e tapa de ensalada de pasta. Centreime en pensar na calidade das tapas, mentres ela empezaba a falar preguntándome “que tal todo?”, para evitar que na miña cabeza seguise dando voltas o ton no que a camareira dixo “á amiga”. Faltoulle chiscarme un ollo no medio de “amiga” e “vale!?”.
A tarde-noite transcorreu sen sobresaltos máis ca un problema da máquina de tabaco que a obrigou a sacar Camel en vez de Winston e unha despedida cun bico que medio esquivei polo instinto ou reflexos. O “xa acabarás vindo...” dela pareceume incluso delicado na súa boca en comparación a todo o que lle escoitara na hora anterior. Tampouco me parece acaido seguir por aí.
   O dos tractores está rumbando moitísimo, o que está rozando non para co ruído... A quinta idea, polo tanto, é limpar e recoller a casa, que nuns días non vou estar por aquí, e baixar a tirar o lixo coa escusa de ver a Fernando da tenda e despedirme deles até a volta das festas.

Comentarios

Publicacións populares deste blog

27_05 Cabaliño do demo

Soños de hoxe foron moitos, varios, pero só me lembro de dous. Axitados. Estou mirando a cama e teño as sabas todas revoltas. Sobre todo foi o último o axitado. En Salcedo. O Oso xa recollera, a noite aparecera cedo e ela bicábame moito, escondidos. O de escondidos era porque a min me daba vergoña a cousa. Agora soa Nancy Sinatra e pode ser que fose bonito pero alguén nos vía. Ricardo. Cantos contos contarei? E Vielba fixo a canción. O outro soño era gañar un premio monetario e non cobralo para estar entre os amigos. Xa non era de noite e o sol mancaba nos ollos. Coriandro. Vodka con coriandro. A escena do crime. Domingo sen feira. Escribir outro pouco e se iso baixar tomar algo. Tomar algo un domingo sen feira? Cervexa, letras, punteos de guitarra e domingo sen feira. Punteos moi bos de Jarekus Singleton e unha pega grallando. Vou baixar. Cabaliño do demo.

Soñar con unha Meira de xente nova traballando nela

Hoxe volvín a ter uns soños encadeados que duraron practicamente toda a noite, menos co primeiro co que espertei cedo, ese no que contei que estaba Meira nevada e non vou contar nada máis. O segundo di, conta e transmite moitas cousas porque foi enlazando e pasando dun lado a outro. Cada vez me pasa máis isto e vou enfiando un con outro. Como a práctica totalidade dos soños que teño, é en Meira, unha Meira que se vai facendo e collendo forma en plan do que o argumento onírico precisa. Mais, neste caso, era unha Meira como agora de aspecto pero con unha diferenza enorme: nela viviamos case todos e todas da nosa idade. Isto podo dicilo, o de todos e todas, porque me lembro perfectamente de cada un de nós e era xenial. Todxs traballabamos en Meira ou viviamos aquí, non nos víamos 3 veces ao ano como pasa agora (unha polas festas do 15, outra polo Nadal e outra polo entroido). Ben, pois nesta Meira na que traballabamos todxs, lembro especialmente a última parte. A primeira e

Meira-Praga (1/2)

Hai uns días pasoume que planifiquei un soño dentro dun soño, o que excedeu o de ter o dominio para poder ir e vir neles e que xa me tiña pasado. Diante dunha situación dada puiden desenvolver un argumento que me pareceu ben, re-pechar os ollos e seguir adiante coa historia. Esta noite non conseguín chegar a ese punto pero intenteino. Sei con certeza que unha parte importante dos microespertares que me levan estes días a acanearme sobre unha diversidade onírica, por outra parte sempre moi presente na miña cabeza, veñen motivados por diminutas picaduras de mosquitos. Hoxe a conxunción aínda se fai máis evidente xa que, ademais de por todo o corpo, na punta do dedo grande da man esquerda teño, en forma de inchazón, os restos da cea desta noite dun deses mosquitos polo que me acordo del a cada “d”, “c” ou “e” que tecleo. Pois ben, nunha das primeiras fiadas propúxoseme unha viaxe de mochileiro por Centroeuropa. Pareceume correcto. Entón dinlle unha volta para ter polo menos algunha moti