Saltar ao contido principal

Soños 6-12-2016: Adestramento co Meira e feira de produtos da terra

Esta noite é a clásica de que espertas ás 5 da mañá coma quen xa durmiu todo o que tiña que durmir. Lémbrome dos soños ata ese espertar, e logo erguinme ás 8 con outros tres ou catro soños máis breves, dos que non vou dar conta porque son bastante irrelevantes e non aportan nada aquí (aínda que a min si que me aportan o durmir xenial). Os argumentos centrais dos soños desta noite son, por unha banda, un adestramento na Lomba co Meira FC no que había moita tensión entre nós e unha feira de produtos da terra cun final moi de ficción e duro. Comezo polo primeiro.

Estabamos adestrando unha noite na Lomba, e logo duns exercicios comezamos unha pachanga entre nós. O campo estaba bastante embarrado, as cousas non saían e custaba moverse. Habíamos moita xente alí, todos vestidos de escuro, e eu a moita xente non a coñecía, incluso había xente de Pol, da Pontenova e doutros países. Eu estaba bastante fóra de forma e xogando de medio centro non daba feito, polo que pedín irme para a portería (a de atrás contra os vestiarios). O meu equipo comezou a dominar e estar do medio campo para adiante, comezou a chover bastante e púxenme pingando, polo que tiven que andar movéndome pola área para que non me collese o frío. Aí descubrín unha cousa que si que me deixou frío: os tacos de aluminio das botas fixeron un ruidísimo porque pisei un coitelo de tamaño de chacinería. Agáchome para collelo e ao lado del asomaba a punta doutro. Funlle dando coas botas e aquelo estaba todo sementado de coitelos na área pequena do porteiro. Berreilles e din o aviso, collendo un coitelo na man e erguéndoo, e miraron para min coma quen “este non se empana de nada”, porque para eles era do máis normal. Eu pensei que alguén os poñería alí para facer dano, pero estaba totalmente aceptado. Entón retirei os que puiden e vin, alí cara a banda onde está o depósito da auga, unha rapaza que estaba magoada por ver a miña cara descolocada. Ela sabía que eu non entendería o dos coitelos, pero tamén estaba inmersa e considerou correcto non avisarme. Cando me fun aos vestiarios para ducharme, entre as miradas directas do resto do equipo, doume conta que me falta a mochila. Estaba na do árbitro porque me cambiara eu alí porque chegara tarde e estaba aberto. Abrín a mochila, vermella, prepareime para ducharme e espertei.

Este segundo soño é moi duro e vou ser moi breve con el, sen entrar en detalles. Organizábase unha feira de produtos da terra, na propia terra, non nunha vila ou nunha cidade como se fan todas. Aquelo era un éxito: agricultores e gandeiros rodeados de xente interesada no seu traballo, desexosa de levar o mellor que tiñan para a casa. Ía transcorrendo a xornada no máis absoluto bo ambiente, pero de repente algo se escoita no ceo. Zoaba moi forte e cada vez máis. A xente ergue a cabeza e ve unha enorme bola entrando polo ceo e dirixíndose ao medio dun prado: semellaba un meteorito de xeo. Non semellaba, érao, e caeu facendo un estrondo brutal e desfacéndose en cubos de xeo que golpeaban a todo o mundo nun radio de ducias de metros. A xente comezou a berrar, asustarse, fuxir e tentar refuxiarse porque detrás dese meteorito viñan máis. Puiden ver como un deles alcanzaba unha panda enteira de amigos. Espertei.

Os soños de hoxe vedes que son algo duros, e pode ser culpa miña que non escribín onte nada no panel sobre o que quería soñar.

Comentarios

Publicacións populares deste blog

27_05 Cabaliño do demo

Soños de hoxe foron moitos, varios, pero só me lembro de dous. Axitados. Estou mirando a cama e teño as sabas todas revoltas. Sobre todo foi o último o axitado. En Salcedo. O Oso xa recollera, a noite aparecera cedo e ela bicábame moito, escondidos. O de escondidos era porque a min me daba vergoña a cousa. Agora soa Nancy Sinatra e pode ser que fose bonito pero alguén nos vía. Ricardo. Cantos contos contarei? E Vielba fixo a canción. O outro soño era gañar un premio monetario e non cobralo para estar entre os amigos. Xa non era de noite e o sol mancaba nos ollos. Coriandro. Vodka con coriandro. A escena do crime. Domingo sen feira. Escribir outro pouco e se iso baixar tomar algo. Tomar algo un domingo sen feira? Cervexa, letras, punteos de guitarra e domingo sen feira. Punteos moi bos de Jarekus Singleton e unha pega grallando. Vou baixar. Cabaliño do demo.

Soñar con unha Meira de xente nova traballando nela

Hoxe volvín a ter uns soños encadeados que duraron practicamente toda a noite, menos co primeiro co que espertei cedo, ese no que contei que estaba Meira nevada e non vou contar nada máis. O segundo di, conta e transmite moitas cousas porque foi enlazando e pasando dun lado a outro. Cada vez me pasa máis isto e vou enfiando un con outro. Como a práctica totalidade dos soños que teño, é en Meira, unha Meira que se vai facendo e collendo forma en plan do que o argumento onírico precisa. Mais, neste caso, era unha Meira como agora de aspecto pero con unha diferenza enorme: nela viviamos case todos e todas da nosa idade. Isto podo dicilo, o de todos e todas, porque me lembro perfectamente de cada un de nós e era xenial. Todxs traballabamos en Meira ou viviamos aquí, non nos víamos 3 veces ao ano como pasa agora (unha polas festas do 15, outra polo Nadal e outra polo entroido). Ben, pois nesta Meira na que traballabamos todxs, lembro especialmente a última parte. A primeira e

E vas e vés

Subín de Meira na bici despois dunha tarde moi gostosa tomando algo con quen non quedara. Sabedes que eu sempre acostumo a baixar só, a atoparme con alguén, aínda que sexa comigo mesmo. Pensei en Yoñlu. Víñeno cantando cando rememoraba a Vitor Ramil. “estrela, estrelaaa...”. “E vas e vés coma un avión ao vento frío dun lugar calquera. É bo saber que es parte de min”. Díxoo todo e, con 16 anos, cando nós tiñamos 21, decidiu marchar. Estas cousas son enormes. Acabo de esbirrar mentres cepillaba os dentes e o cristal do cuarto de baño pingouse todo de gotiñas brancas. Todo esvaído. Pensei en que subín na bici sen luces, pero pola beirarrúa. Se veñen os gardas e me ven sen chaleco reflectinte podo dicir que vou a pé porque non paso de 6 km/h. Pensei en que se cadra un coche podía desviarse e atropelarme. Pensei en Barthes, a quen atropelaron e tardaron en recoñecelo varios días até que alguén o botou de menos. Barthes escribía do que lle daba a gana, “a linguaxe é o mundo”. Escribir que